lördag 20 oktober 2012

Mycket gnäll och liten verkstad


Magen gör fortfarande ont så jag tror jag ska bryta ihop för 17058 gången idag. De hittar inget fel och det gör ont hela jävla tiden. Det här kommer seriöst bli min död. Jävla mage!! Nu sitter jag och väntar på att jag ska knata iväg till jobbet, 21.12-07.15.. Tur man har världens bästa arbetskamrater, annars så skulle det bli ännu värre! Dagen har spenderats med shopping i Bollnäs, blev lite nya underkläder och nästan ett par jeans och ett par skor. Sen så träffade vi självklart världens bästa farmor och farfar med! <3 L är piggare än en mört, som vanligt den här tiden på dygnet. Själv så känns det som om jag skulle kunna somna när som helst, sov bara 3 timmar natten innan pga att magen bara bråkar och gör ont vad jag än gör.. Jaja, slut gnällt. Nu ska jag ut i det här underbara höstvädret, alltså regnet och åka förbi macken och fylla på med lite gott att ha under läppen och lite energidryck så man håller sig vaken inatt! Hörs! /S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar